Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, March 2, 2011

she's leavinggg???


Is she really,,truely,,madly,,deeply to leave us???? Nampak tak pic kat atas tu?? One of the HOT story yg aku dapat hasil gossipan hari nih...ha ha ha,,relax la..gossip tu normal,,sepatah kata lecturer aku,,Dr.Ummul,,"women keep gossiping coz they want to maintain their solidarity"...maksud nye ialah gossip adelah cara yg normal utk para wanita mengekalkan hubungan dan kesamaan antara mereka.....

so,,pic kat atas tu benonye reaksi aku masa first2 aku dengar berita nih dari rakan sekerja..actually aku tak taw perasaan aku ketika ini...suka????sedih???sedih pun ye sekrang ni tapi bukan sebab title kat atas nih,, sebab baru dapat berita di Facebook teman masa sekolah dolu telah kembali ke rahmatullah...innalillah....

ape2 p0n,,kita tunggu dan lihat...benar atau tidak,,terpulang....samada kita bermula dgn episod yg baru,,atau hanya rentetan @ sambungan cerita yg tiada penghujungnyerrr....

2 comments:

  1. budak sekolah aku dolu...kembar lelaki hilmi hasrin...dia duk pulai perdana 2 kalau tak silap....

    ReplyDelete