Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, March 6, 2011

Malam Minggu @ Bazar Karat JB

Time nih aku kuar ngan family SS,,tapi SS takder sebab bertugas utk negara....kitaorg gerak dari hutan bandar dalam kul 10.30...hutan bandar??oh yer,,sebelom jalan2 kat bazar karat,,mustilah isi perot penoh2 dolu...so pilihan dinner utk malam tu ialah chicken chop @hutan bandar...murah je...cumanyer..tempat tu gelap r...nama p0n hutan,kan?? so,,aku nak amek pic2 bagai rasa segan laks dalam kegelapan..yelah..lap lip flash kuar,,kang org kata aku jakon.."memang aku kesah"!biler x pakai flash,,memang gulap gulita,,tak nampak pape..sori ea...

*merel memang suke baju ala2 princess...*
*booth kegemaran kaisah n merel,,mustila mainan.....cian...nak balek aku belikan jugakla bubble pistol RM13..mahal giler! anak ade 3 orang,,13x3=RM39! beli satu jela..kongsi2 maen*



















*tumpang naek je,,jgn mare ha tauke~~~*
*testing only,,x beli puuuuuuunnn*
*ni lah kalau ade anak,,sorang testing,,yg laen p0n nak gak*    











No comments:

Post a Comment