Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, March 17, 2011

Cuti Sekolah

Rasa macam lame plak x update blog. Sori yer,,,aku memang memanfaatkan sehabes baek cuti seminggu nih...actually tak g mane2 pon,,,nak g melancong tapi duit takde SS keje..so fokus lebeh kepada pelajaran anak2. Nak jadik citer,,hari selasa lepas kaisah demam,,,baek demam,,sambong emerald plak demam..budak2 nih nak demam pandai plak pilih hari yg aku tak keje...so..melancong ke klinik je la~~~

*pagi2 dah terpacak kat klinik..patient pertama*
Lepas baek demam nih kaisah nakal aktif semacam la...tak nak tido,,nak dukong jek,,pahtu suka kacau kakak2 dia especially emerald. Agaknye dia lepas geram masa demam hari tuh asek tido jek..
*tengok la nih,,kacau mama dia nak lipat baju..aku serkop jek ngan tudong,,padan muka!*
*study time*
Ni la aktiviti utama budak2 nih cuti sekolah. Masa nih emerald tdo sebab dia demam. Tapi aku memang pull out Pearl utk study. Si kaisah cam biase,,menyebokkk jek..tengok jari telunjuk dia tu,,dia nak yg kakak dia punya jugak! Hm,,hari2 asek ajar anak org,,cuti ni barula aku realize weaknesses anak2 aku dlm pembelajaran mereka..especially emerald...dia memang perlu 100% guidance. Pearl okay sket,,tapi still kena observe especially subjek Mathematics.

*menikmati minom petang sandwich telor*
So,,as usual aktiviti utama aku ialah cooking! Lengkap meal harian dgn breakfast,,lunch,,tea time and dinner! Semalam utk tea time aku goreng mee..licin! Seronok tgk budak and bapak budak makan..lagi2 biler dapat pujian dari SS dan anak2. he he,,kembang jugakla hidong aku yg sememangnyer dah sedia kembang nih! Petang tadik aku wat sandwich telor..tengok dia org makan,,,fokus sunggoh...

*sambil makan pearl wat lawak!*
.
.
.
.
*kaisah tak leh handle tgk muka kakak dia yg poyo*
Itu saje yg dapat aku share utk kali ni..nanti klu ade citer best aku update lagik yer..bye!

No comments:

Post a Comment