Create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, March 22, 2011

P E R A S A N !!!!! huh!

Pernah tak korang feel situation nih,,,,

Sumpah memang korang tak kenal orang tuh,,TAPI,,DIA PERASAN YG KO KENAL DIA!! (hello,,ko hengat ko tu glamer kewwww???)

Korang tak pernah berurusan,,bercakap atau ape2 la dgn dia(nama dia p0n korang tak tahu),,,TAPI DIA KATA KORANG TAK SUKA DIA????

Ape perasaan korang biler korang berjumpa dengan makhluk tuhan seperti itu???? DAN DIA DENGAN BANGGA NYA MENYEBARKAN CERITA YG KORANG TAK SUKA DIA SEJAK DUA TAHUN LEPAS???????

Memang lakn*t betul manusia macam tuh!! adekah korang dgn muka senyum dan cantik jelita menerima kenyataan ini??Kat dalam hati aku nih,,memang sebakul dah aku sumpah menyeranah,,sumer perkataan menyumpah memang dah berantur cantik kat mulut aku yg kiut nih,,cuma tunggu utk panggilan keluar je! tapi aku takla BOD*H mcm dia tuh! Tak kuasa nak gila glam nih! Sesunggohnye,,tahniah kepada diri ini yg malas nak layan.. Rupa2 nye tahap keSABAR an aku nih tinggi rupanya...nak taw citer sebenar??

Korang hengat tak entry aku previously pasal student yg tendang pintu tuh??(kalau tak hengat,,review balik yer blog aku)...boleh dia dan koncu2 dia(ceh,,ader backup konon) kata kat cikgu dia,,yg aku memang aim dia since last two years...sebab tu aku carik pasal dgn dia! helllooooooo,,,last two years,,,(masa tuh dia form 2) time table aku penoh 5 classes teaching English for Form One okay! Kalau tak caya,,sila rujuk jadual kelas aku dgn KP aku! ntah biler masa aku mengajar dia,,berurusan dengan dia,,aku p0n tak tahu! In fact,,aku rasa itulah kali pertama aku tengok dia... wat makes he thinks that i hold a grudge with him??

Penat aku perah kepala hotak aku nih,,memikirkan bila tahun aku jumpa dia,,rumah sukan??? nope,,,kelab komputer??nope,,pengakap??nope,,for godsake,,i never deal with u la mangkoookk sebelom nih! dan yg bestnyer,,kawan dia kata kat member aku,,dia memang suka jalan camtuh,,tendang2 pintu????hellooo???ko nih bod*h ke haper??? doesn't make sense at all! kalau nak cover member or nak cover diri sendiri p0n,,agak2 la yer...ko hanya menampakkan kejahilan dan kebod*han (sekali lagi) sahaja di mata aku!

Mendidih sey jiwa aku! serious dowh,,memang P to the E R A S A A N!!! huh,,,seyes memang ko ni meroyan agaknyer~~~huh...god..please keep his face away from me!

No comments:

Post a Comment