Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, March 21, 2011

M O N D A Y !

hello Monday!

Again,,,Monday datang lagik,,selepas seminggu bercuti...best sunggoh cuti! i'm looking forward for the next holidays in May. So,,for the time being,,work,,work,,and work! Workload yg banyak menanti...Hari ni,,aku da start pencarian bintang sunsilk pemain2 bola jaring ku,,kami akan memulakan training
S e L a S A which means esok yerrr...actually hari nih diaowg sumer da bawak baju..semangat sunggoh!!! aku bukan lah jurulatih yer,,aku cuma pengurus yg dah memang sedia kurus pon..he he...coach nyer sorang jek,,aku mintak tenaga luar(calon memang ada dan sedia berkhidmat),,kate boss tak cukup budget nak bayar org luar,,kwang3x~~~huh,,selagik diaowg boleh pull out our kudrat,,memang diaowg akan guna kan sebaek munkin! kesian,,coach nyer mak buyong,,,aku ni plak jenis yg tak berapa nak sampai hati w/pon org selalu sampai hati kat aku...hahahahah~~~~peace!

No comments:

Post a Comment