Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, March 3, 2011

L E M P A N G Bolehhh???

pernah pekena lempang lempeng?? sedap kan,,cicah ngan sambal atau palin2 p0n ngan gula..ditambah ngan ayer kopi,,memang POWER!!! lempeng tu memang sodap,,tapi yg aku nak citer nih lempeng yg x best...iaitu lempang....

ooowh...sebelom tu aku nak bagitaw,,aku telah berjaya mengemaskini ralat data sekolah sebanyak 2,000 ralat dalam sistem...bukan 20 yer,,2,000/ribu wokay....gembira sebab dapat menyiapkan kerja yg boss favourite(kecik molek orgnyer) aku bagi,,,dan tadi tanpa membuang masa aku suruh lu'lu (panggilan manja partner data aku)meng'sent'kan data ke jabatan,,,(bukan aku taknak sent yer,,tapi broadband aku telah BERTUKARRR kepada berukband yg TAK BOLEH DIHARAP)rasa hidung kembang(memang sentiasa kembang p0nnn) gak,,sebab sekolah jiran ralat nyer 12,000...diulangi...12,000 wokay! yeeeehaaaa! terima kasih kepada lu'lu yg membatu bersama2 membuang masa duduk depan komputer sambil mengklik maklumat2 ralat...

back to topic,,citer lempang melempang nih....nak dijadikan citer,,pagi tadik aku dgn bangganya dan sukacita telah mas0k ke kelas relief. students nih unfamiliar la ngan aku sebab aku x pernah mengajar diaowg..(nightmare) so,,,ader 4 mamat yg perasan hodoh hensem nih dok melepak di jalanan koridor depan kelas...diaowg nampak aku masok kelas,,tapi diaowg wat bodoh bijak seolah2 mereka bukan pelajar dari kelas tu...right after the students in the class ucap selamat,,4 mamak mamat tadik pon masok dgn muke hodoh hensemnyer....so...dia ingat aku saperrr????mentang2 badan aku kecik,,dia ingat boleh makan la.....aku tak bagila masok,,,nak sangat dok luar,,pi r dok luar!(aku berkata dalam hati)  5 minit lepas tu,,aku yg baek hati nih p0n bagi diaowg masok,,sebab aku nak bagi tips pasal exam english next week,,yelaaa...cikgu BI dia lame cuti sakit...so aku cube la nk lempang tolong ape yg patot...(murni sunggoh niat aku)...

di saat aku suruh mereka masok....seorg dpd mereka telah menendang pintu kelas...WTFFFF! ape perasaan korang???aku bukan datang nak mintak duit or mengemis okay,,in fact aku dtg nak bagi korang sesuatu,,,so...budget aku nak nanges la yer,,,sori naik lori yer,,,aku p0n (dgn heels 2 inci setengah) berkata:

APE MASALAH AWAK NIH???SAYA CUMA SURUH AWAK MASOK JE,,,,SIKIT P0N SAYA TAK CUIT/SENTUH AWAK,,YG AWAK NAK TENDANG2 PINTU NI APEHAL????MENTANG2 AWAK BESAR DARI SAYA,,AWAK BUDGET AWAK HEBATT LA YERRR???? SETAKAT TENDANG MACAM TU APA RASA???KUAT LA SIKIT BIAR TANGGAL TERUS PINTU TU,,SETAKAT TENDANG MACAM TADIK,,ANAK SAYA YG 2 TAHUN P0N BOLEH BUAT!!!

* ha..ambek ko!*
aku memang rekod ayat2 maki cinta aku nih,,,nak jek aku lempang budak tu,,seb baek anak orang....itulah anak melayu kite sekarang,,memberontak tak tentu hala...nak tunjuk terror tak tentu pasal!nauzubillah,,semoga dijauhkan dan dipelihara anak2 kita supaya sentiasa menghormati guru..amin





Dipendekkan citer....ade la suara2 dari dlm kelas kata,,diaowg ni gangstarz gengster, cikgu......eleeeeeh..aku p0n dgn bangganye berkata :

" SETAKAT NAK TUNJUK GENGSTER DEPAN SAYE,,APE YG AWAK DAPAT???SAYE TAK TERUJA P0000N!! SEKARANG JUGAK SAYE BOLEH TEPON HUSBAND SAYE DAN SUROH DIA TGGU DEPAN GATE BERSAMA2 POLIS!"

waaaahhh,,,nampak,,nampak,,hebat kan???

tetibe ade sorang budak cakap,,"husband cikgu macam cina kan??saya pernah nampak..."

fuhhh,,,memang point yg tepat sekali (syaabbbasss inspektor sahab,,syaaabbbasss) sebelum aku membidas sekaligus menutup hujah aku...
HA..BETUL LA TUH...INGAT PE??AWAK PUNYER GENGSTER JEK,,HUSBAND SAYE MMG MINGLE AROUND DGN TAI LONG TAW...JGN MAIN2 DGN SAYA!!!

nampak...nampak...tak pasal2 SS tersedak2 kt umah...hahahahahahhahaha!!!!tapi memang serius dowh,,budak tu tak berani angkat muka tengok aku,,wat muka p0n tak,,dia tunduk jek tengok meja dia...hm..x cukup...,,aku tambah lagik..

"TAHUN NI AWAK BERUNTONG YER SAYE TAK AJAR AWAK ENGLISH,,TAKPER,,TGGU TNGKATAN 5 TAHUN DEPAN....SAYA AKN PASTIKAN AWAK MENYESAL KENAL DENGAN MANUSIA BERNAMA PRONO,,,  LEBIH BAEK AWAK BERDOA DARI SEKARANG UTK DAPAT CIKGU ENGLISH LAEN TAHUN DEPAN..."
he he he......padan ngan muka kooo,,,,berlagak lagik depan aku...tapi memang sepatah p0n dia tak menjawab,,,as i mentioned earlier,,dia tunduk jek muka sambil mengeluarkan kertas menyalin topik2 exam yg aku tulis di papan hitam...so...sebelom keluar kelas,,aku ucap selamat utk exam,,dan mendoakan yg terHEBAT utk mereka...tanpa menoleh ke muka mamat tu,,aku p0n blahhh menghala ke kantin kerana kalori ku telah habes terbakar ~~~~~ =)

No comments:

Post a Comment