Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, March 2, 2011

Esei Esei dan Esei..

Perasan tak entry aku sebelom ni " S E D I H" ?? aku post petang tadik di saat kerja yg melimpah2 di meja aku sehinggakan meja aku nampak ter00k sangat...? hm...sekarang aku taw kenapa aku emo..rerupanyer,,aku bendera marah merah daaa...he he.. macam tak biasa laks kerja banyak...d u l u,, k i n i,,, d a n s e l a m a n y a n y a a a a~~~~~

*sesuai ke picture nih ngan entry aku??ape kejadahnyerrr???*
hari ni aku sampai balek rumah kol 5.50 petang sbb tggu budak abes kawad kaki. aku angkot 3 anak dara aku bersama2..sbb kan mase sangat suntok,,aku masak ape2 je la yg ade kat dapor..korang bayangkan,,tadi aku menikmati nasi panas(baru masak) bersama ikan goreng kembong batu(yg saiz agk2 kecik tu)..memang rangup giler~~~crispy~~~pahtu aku makan dengan jering,,dan tomato yg telah dipotong nipis2....perrrggghhhh!!! kuah takder so aku makan lauk ngan kicap manis..sedap perrr...emerald siap mintak tambah lagik...(pearl n kaisah dah pengsan sebab berkawad petang tadik). Kekadang kalau kite makan simple2 mcm tu best gak...betol tak???

Ape yg aku merapu nih??laen beno ngan topic of the day..ya,esei..sebenonye malam ni aku da program otak aku nk tanda esei utk 2 kelas..tadi satu kelas dah siap,,tinggal satu lagik...tu je citernye...so,,okaylah,,selamat menikmati malam anda...bye!

No comments:

Post a Comment