Create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, March 29, 2011

Aktor Zul Huzaimy bercerai??

*source from internet*

Aku memang suka pelakon nih,,pada aku dia versatile..menurut pandangan aku yg tak bertauliah ni,,(he..he..) dia berjaya melakonkan watak sedih,,jahat,,kiranya setiap kali dia berlakon tak kira la watak apa pon,,mesti aku feel lah! SS p0n minat gak dgn lakonan dia..memula pembabitan dia,,aku ingat dia ni bujang...later aku realize yg dia dah kahwin dan ade anak satu...baguslah..w/pon citer family dia rasanya aku tak pernah dgr dlm mana2 zine sebelom ni..munkin dia mcm rosyam nor yg tak suka spotlight pada family dia..

Tapi,berita yg aku dpt dari>> beautiful nara <<ni tak best plak,,pasal mereka yg sebenarnya dah bercerai since Julai 2010...alaaaaah,,,,tak bestnyer~~~so,,korang klik la yer kat source yg aku dah link kan tu utk berita lanjut....(*_*)

No comments:

Post a Comment