Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, March 10, 2011

S A N T A I..no pressure

best betol hari ni,,aku di'relief'kan (tak payah masok kelas yer) sebab kena tggu technician2 dari jabatan menjalankan kerja penyelenggaraan di makmal komputer...best kan???? best giler,,yeehaaa...nampak tak aku sedang menari2 sambil berguling2???huhuhuuhu~~~ budak2 tech ni plak jenis yg poyos moyos,,mula2 nampak skema cam takot2,,tapi biler 30 minit berlalu dia tgk aku cam x kesah jek,,,apelagik....tros bilik aku ni jadik bilik berkaraoke.....hm,,,sukati ko la labu,,nak bukak lagu kuat2 kew...aku taw korang buhsan kan melayan tahap pencapaian komputer2 kat bilek ni yg sunggoh lembab bersopan santun ala2 hidup segan mati tak mau...kui3x...at the moment,,lagu 'kamelia' tgh berkumandang ....live sunggoh bilek aku sekarang nih~~~~~ yeeehaaaa!

No comments:

Post a Comment