Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, March 7, 2011

E X A M' S W E E K!


*source from internet*

Mulai hari ni,,exam telah p0n bermula...aku memang suker giler  sangat time2 macam nih,,,suasana jadi aman...aku tak perlu terkocoh kacah menyediakn lesson plan,,teaching aids,,minda aku agak tenang sebab tak perlu memikirkan bahan2 utk pnp...minggu ni  aku dapat tumpukan lebeh kepada perkara2 sampingan..contohnyer tanda buku,,masukkan data e-kehadiran sekolah....update file oral pelajar...tak perlu kelam kabot,,,,best kan????best sangat2 sebab client aku minggu ni ialah komputer,,kertas,,printer dan pen. Masok kelas hanya utk beri exam paper,,tggu,,, pastu blahhh...weeeeee~~~~~~

Tapi setiap yg best tu musti ada tak bestnyer kan???? hm...lepas exam mustila tanda paper exam..ha,tang tu yg tak seronok...lebeh2 lagik minggu depan cuti...so memandangkan  paper aku (english) sudah p0n bermula hari ni..(paper ICT hari jumaat...erggghhhhh!),,aku akan pulun giler menanda sebel0m jumaat utk tros bagi marks pada guru kelas.ya..itulah azam aku!  babai~~~~~

No comments:

Post a Comment