Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, March 11, 2011

KERETA r o s a k!

hm,,,,semalam,,nak jadik citer,,kete ku rosak di tepi jalan(sikit lagik nak sampai umah)...hampeh mampeh toll! ni bukan first time,,rase2nya da dua tiga kali jugak la....tapi ini julung2 kalinye aku yg terkena lak time nak balek sekolah...masa tu aku n anak2 jek dlm kete..tapi aku bersyukur sgt2 sebab timing nye memang cantek,,,aku sempat bawak kete ke tepi jalan....yela,,,dari problem di tengah2 jalan atau kat traffic light tak ke haru????huh,,,nak taw mengapa mengeluh???rabak mabak (peribahasa baru aku) wit oiiii,,,terbang bersama2 angin hampir RM 700 begitu sajek....rasenye baru lagik harituh kete tu makan RM 300,,sebelumnye lagik masalah yg sama RM 400...huh,,memang ler aku mengeluh kan????

w/mcm mane pon tahniah la utk adek ipar aku si cerin yg telah teros tiba di tempat kejadian...he he...aku p0n dah blurr mase tuh...kalau boleh satu kampong aku nak tepon,,tapiii,,kredit handphone perlu dimanfaatkan sebaek mungkin! tengahari tadi lepas sekolah...SS bersama aku dan Pearl(tak pasal2 minah ni p0ng terbabet sama) menanti kereta kami disiapkan...
*sambil tggu minah nih sempat berangan lagik*
*tawa dalam tangesan~~~SS makan p0n tak lalu,,,aku ajak g makan dia x nak,,aku gi jek ngan pearl kat restoran sebelah tu,,,dulik! waktu hepi kita makan,,waktu sedih mesti la makan jugak! he he*
*okay,,tuan tanah nak interframe jap,,*
Begitu lah kisah hari ini dan semalam..isk3x...alhamdulillah...segala2 nye telah kembali normal...adat putaran hidup....kami diuji....ya allah...kuatkanlah hati kami,,dan permudahkanlah urusan kami...amin~~~~

No comments:

Post a Comment