Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, October 28, 2010

DiNinG TabLe...

Pagi tadi,,aku n SS(sang suami) ader projek BaEKK punyerrr~~~ahha! Tanpa dirancang kitaowg g survey carik meja makan utk rumah baru kami..hmm,...best best,,carik mmg best,,time tgk harga mmg TAK best! Currently,ktowg mmg nak kena saving sbb insyaallah nxt month (cuti sekolah) kami nak pindah ke rumah baru kami. So,,beli sikit2 la ape yg pat0t. Kesian jugak kat rumah baru tu,,since last April,,rumah tu kosong tiada penghuni..bukan aku x nak pindah,,tapi alang2 aku nak lepaskan Pearl n Emerald konvokesyen (cehh!)dolu kat Tabika dia..
 As usual,idea2 terjah ni musti dtg dari SS. Tetiba dia dpt hidayah utk ajk aku pergi beli meja makan.Spt biase,,sbg isteri yg mithali (ana muslim) aku turutkan jua w/pon hari ni aku bekerja..

*inilah rumah baru kami dari pandangan tingkat atas*
*isi per0t dulu supaya jiwa tenang ketika sesi pemilihan nnti. ini breakfast yer merangkap makan tengahari @ Restoran Mesra Pak Ali *
*yok,kita mulakan misi pencarian!*
*adakah ini pilihan kami???*
*ataup0n yg merah ini??*
Finally.......setelah 4 kedai kami buat lawatan x rasmi,,maka nyer....

*CANTIK TAK???? siap berlobang2 lagik,,he he,,ingatkan hantu je sundel bolong,,kerusi p0n ala2 sundel bolong daa.....*
Bayangkan kalau aku duduk,,musti Kaisah berdiri kat belakang sambil cucuk2 badan aku melalui lobang2 itu..he he..kerusi ni simple je,,sesuai la dgn konsep rumah kami yg simple dan santai~~~

Sebel0m balik,,aku sempat ngecek SS utk beli jam dinding ni,,aku berkenan sangat!!!!! Tapii,,,,
*oh jam,,jiwa ku meronta2 utk mndptkanmu,,tapi SS kata x cantikkk! Takpe,,i'll c u nxt month!abg kedai,,simpan kan utk saya yer~~~*
Walaup0n x dpt beli jam tuh,,tapi sekurang2nyer our mission accomplished! Besok kedai tu hantar meja makan kami. Okay,,daaaa~~~~~

No comments:

Post a Comment