Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, October 6, 2010

Kisah Pearl Emerald mengaji dan 3 Qul~~

Alhamdulillah...Malam tadi.pearl dan emerald da boleh menghafaz ayat 3 qul ..tapi biler aku pesan "kakak kena baca ayat2 ni,,nanti syaitan dan jin lari" tros dia takot nak baca..he he..pelik la budak dua owg nih!

Mmm..budak dua owg nih mmg aku ajar mengaji kt umah..Balik keje dlm 7.30 malam,,siap2 solat pastu diaowg akan mengaji..tapi mengaji dgn mak,,biasela...kdg2 aku penat sgt(maklumla..kerja petang..blk musti aku kelaparan)..so,bahagia la diaowg x ngaji..

     Acapkali Sang Suami (SS) suggests suh htr umh org yg ajar mengaji,,(yela,,dia tgk aku kelam kabut n penat blk keje) tapi aku rasa..it's a part of my job description as a wife..aku nih agk konservatif ..benda2 mcm nih aku particular sket (mungkin sbb dulu mak aku yg ajar aku mengaji) so aku agak reluctant nak serahkan t/jwb aku kpd org laen..he he..lgp0n,,rasa kepuasan bila kt dpt mengajar ank sendiri..semoga Pearl n Emerald dpt amalkan ilmu2 yg mama dah beri bila beso nanti..~~amin~~

3 comments:

  1. Lagi sedap si kristal...

    Mak.. kalau takut baca Allahuakbar kuat2 eh?

    Terus dia baca ALLAHUAKBAR KUAT!!...

    ReplyDelete
  2. ha ha!lawak la kakak kristal nih..

    ReplyDelete
  3. aku pun ngajar anak2 mengaji...tp tu lah ikut mood..time penat cutiiii...

    ReplyDelete