Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, October 11, 2010

Meneruskan perjalanan..

Alhamdulillah..pagi ni SS call aku pukul 5 pagi ajak gerak balek Jay Bee..Actually aku da kunci alarm kul 6.00 pagi..tp x sangke plak SS nak gerak awal...
Perjalanan kami agk perlahan..cuba mengingati lokasi kejadian. Tapi sbb gelap,kami x nampak pape p0n KLU lokasi tragedi..FBI dan FAFAW ade ckp jugak kes tragedi di stesen radio tadi..cpt sunggoh media dpt berita ni..so,aku bergegas cari paper kat Hentian Jejantas Ayer Keroh,,tapi kedai x bukak lagik....
*meja breakfast aku pagi ni..*


*nasik goreng+mee hoon*
Since my SS so sleepy,,aku breakfast sorang2 je kat hentian ni. Jap g nak kejut dia..seb baek ade blog..at least ade jugk sesuatu yg bley dilakukan~~~~~ ;-)

No comments:

Post a Comment