Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, October 11, 2010

AKU MASIH DI SINI..

Aku masih di sini..ye..itu yg aku cuba gambarkan..sepatutnyer di waktu begini aku sdh pulang ke rumah,,menidurkan ank2,,tapi AKU MASIH DI SINI..

Skrg,,saat aku menaip blog ni,,aku berada di H/way Perhentian Seremban..Kisahnyer sgt pjg...bermula dgn ROSSI (jaguh moto GP),,aku n SS(sang suami) tlh menjejakkan kaki wat julung kalinyer di Litar Sepang..
Tapi tlh terjd satu tragedi yg x mungkin aku akn lupekn,,,kereta kmi telah stuck selama berjam2 lamenyer di h/way pulang ke JB gara2 xcident..Tp,,ni bkn sembarangan xcident,,aku yakin,,besok musti tragedi xcident ini mendpt coverage..

 Menurut sumber,,2 bas, 1 van dan 3 kereta telah terlibat dlm kemalangan(mujur kereta aku masih jauh ketika itu)...aku igt xcident biase,,sbb sblom ni p0n aku prnh lht kemalangan biase di h/way,,TAPI tidaklah seter0k spt hari ini! Mulenyer,,aku pikir x cident biase,,tapi setelah sumer kereta x dpt bergerak(hnya bergerak beberpa cm shj),,aku yakin sesuatu tlh berlaku...dugaanku tepat bile aku trdgr siren bomba dan ambulan dr arah belakang....pasti kemalangan itu baru shj berlaku,,sbb polis p0n baru dtg...tp aku masih x nmpk lokasi kejadian..menurut  bikers yg kawannyer merupakan pemandu di seblh keretaku,, lokasi kemalangan sgt jauh,,kemudian aku dimaklumkan h/way plus telah ditutup gara2 kemalangan itu...bayangkanlah...mcm mn berjela2 kereta tdk bergerak shgakan h/way ke selatan ditutup!

Dari 6.45 hggalah pukul 9 lebih(malam) aku dan SS tersadai di tgh h/way...akhirnyer kami terpksa u-turn semula(ke arah KL) krn langsung jalan tidak boleh dilalui.dan.menurut mereka,,pukul 4 pagi ni baru clear..huhu~~~

*keadaan surau yg bersih..tumpang tdo mlm nie*
so,,terpaksa lah aku beradu sebentar di surau perhentian ini shga subuh esok...alhamdulillah,,,sgl kemudahan di sini sgt lengkap...jadilah utk malam ini...aku pasti,,setiap yg terjadi pasti ader hikmahnyer...

1 comment:

  1. aku ke s'pore semalam so tak update fb pagi tadi br aku dapat berita ni masa g sarapan itu pun sekali imbas jer kat paer...anyway skang ko mesti dah selamat sampai kat umah kan...apepun semua selamat takziah kpd keluarga mangsa xcident tu...

    ReplyDelete