Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, November 1, 2010

Monday MooD

Monday datang lagik! Busy sungguh aku weekend ni. Kelmarin anak2 aku konvo..hehe,,xcited sunggoh w/p0n diaowg cuma konvo tadika je...they've grown up...

Semalam (ahad) plak menghadiri jemputan kenduri doa selamat makcikku yg selamat kembali berpindah semula di Bakar Batu..(sebel0m ni dia duduk Perak).Moksu (panngilan manja Mak Busu) wat nasik ayam,,so kitaowg bedal lah w/p0n kitaowg dtg sebaik shj bacaan doa selesai,,eheks! Pastu,,cam biase ktowg meronda sekitar shoppin complex berhampiran..adela beli ckit2 brg DEKO utk rumah baru..tapi aku x nak upload dulu,,SURPRISE!!!! he he

Actually aku tgh masak ni..seperti biase la kan,,pagi2 cam ni..tetiba ada member SMS plak tnya pasal meeting pagi ni. MEETING????on Monday???? Pelik plak,,jarang meeting di pagi2 monday...apa kes???? May b last Friday aku x der kat sekolah sbb attend course kat SMK Khalid,,so that's why aku x taw...Tapi bebnyk la terima kasih kpd kawan aku yg inform aku di pagi2 yg buta ni mengenai meeting hari ni,,klu x,,selamba badak je nnti aku dtg lambat..hehe~~~

Okayla,,aku kena cepat2 siapkan masak..msk simple je la hari ni yer mr.SS,,,got to go...Bye!

1 comment:

  1. Ko.. lepas ko balik tu tak berapa lama... moksu tergelincir dan pengsan kat dapur ko...

    ReplyDelete