Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, October 6, 2010

Family

Nak citer pasal family kecil ku....

Sang Suami
*inila suami saye~~~
Mr. FAIZAL RIZA BIN RAHMAT...sblom ni aku selalu dgr nama owg faizal,,tp combination FAIZAL + RIZA tak pernah lagi....jejaka Kota Tinggi ni berjaya menambat hatiku..(hak hak..feeling la plak..;-p) Perkenalan yg sgt singkat,,mengikat kami ke jinjang pelamin,,hm..betolla kata owg tua2,,bl jodoh da sampai,,zaaasssss.... tak toleh kiri kanan...he he...appearance hubby aku nih bukanla typical malay...(bukan nak perasan) tp adela 'chinese look'...dolu2 klu ktowg outing kt mane2 musti ade chinese person yg tego hubby aku dgn mandarin language...he he...:-)

Sang Puteri (PeArL)


*puteri sulung*

ISNI NURFATIN INSYIRAH bt Faizal Riza..a.k.a PEARL..terjemahan arab bermaksud..si comel/cantik penuh kegirangan born on 9th July 2004...now she is 6 years old,,,Nama ni idea aku sikit(fatin) dan ucu (sister in law)pilih insyirah..character Pearl yg aku takleh blah ialah kuat berangan....he he(x taw la ikot perangai sape)..semakin besar,,mulut dia semakin becok,,,minda dia pnoh dgn pertanyaan,,smpi kdg2 aku suroh dia diam! he he,,x elok jugak tindakan aku tu,,sbb aku menyekat daya pemikiran dan imaginasi dia,...bak kata dlm iklan tu,,sel2 otak sudah berhubung...he he..nama PEARL tu atuk borhan(my daddy) sbnrnya yg bg ,,ms dia dlm hari..atuk borhan kata namenye pnjg sgt,,x taw nk panggil pe..so,,smntara nk tgu aku yg blur ni berpk,,dia panggil dulu la PEARL..tup2 melekat smpi skrg panggilan PEARL....



Sang Puteri (Emerald)


*puteri tengah*

ISNI ILLY RAIHANA bt Faizal Riza...a.k.a. Emerald...terjemahan arab bermaksud bunga yg mekar sejambak (illy aku x ingat la plak maknenye..) born on 6th december 2005..beza setahun je dgn Pearl. Berlainan dgn Pearl,,nama Emerald tu nenek siti (mother in law) yg pilih..masa tu ad a few names mcm saphire,,etc.,,tp nenek siti berkenan dgn nama emerald..mula2 tergeliat jgk lidah nak menyebutnyer,,tp lama2..okay..Nama ILLY RAIHANA (seb baek tak rihanna*umbrella*) tu papa dia yg bagi..mula2 nk letak ILLY MAISARAH..tapi aku tak berapa berkenan plak,,Emerald ni totally differ dr Pearl..dia ni kurang frenly,,suka wat hal sendiri..kuat merajuk!klu main,,dia musti nak jadi ketua..seb baek Pearl bole beralah,,tp kdg2 kena dush jgk c Emerald nih dgn Pearl..yela,mana leh tahan asyik dia je nak menang..:-)


Sang Puteri (Kaisah)

*puteri bongsu*

ISNI KAISAH QAISARA bt Faizal Riza..a.k.a. Kaisah...Inilah puteri bongsu aku..born on 14th July 2009..peneman setia aku bl kakak2 dia da g sekolah..Nama dia 100% idea aku..w/pon ramai yg kata mcm cerita kat tv kisah kaisara,,tapi ada aku kesah??hehe...benonye aku admire sgt ngan makne nye..iaitu..permaisuri yg cantik dan bijak...Kaisah ni suka wat muke pelik2,,w/pon baru setahun jagung tp dia paham ckit2 ape yg aku ckp...sgt manja,,maklomla..ank bongsu~~~

3 comments:

  1. Seperti pernah kulihat jejaka itu.. tetapi dimana yaaaa

    ReplyDelete
  2. sudah ader blogg...arrr...aku nyer jugak bersawang...

    ReplyDelete
  3. layarlara: ha ha...ade rupe artis kot!ceeehhhhh...
    Mesayu : cepat,,lap spiderweb ko tu~~

    ReplyDelete