Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, February 7, 2011

B.O.W.I.N.G

senyap dan sunyi....(mcm lagu p.ramlee plak)...itulah perkataan yg terbag0s nak describe bilik aku ketika ini... bilik komputer ni aku duduk berdua je ngan sorang lagik member aku..tapiiiiii...hari ni dia tiba2 balek emergency laks! katenyer sakit perut~~~~ seriau jugak sebab dia pregnant woman..manela taw tetiba admit hospital bersalin kew,,tak ke naya aku sowang2 kena cover kerja dia...dia tak sempat lagik brief aku pasal workload dia...yela..name je duk sebilik,,,tapi masing2 sibuk!huhu~~~

jap g aku nak g hantar kaisah g klinik....ubat bat0k dia da habes,,tapi kahak x kuar lagik! haishhhh....leceh la batok nih,,bowing sunggoh biler dengar bunyi bat0k dia yg bersalut dgn kahak!

benonyer,,maseh lagik dlm mode c.u.t.i.... best bet0l cuti ek??? duduk2,,makan2,,tengok tv,,,,sekejap je seminggu dah berlalu....huh...dah kene keje semula~~~~x sabo nak tggu cuti lagik bermula...huhhh...banyak lagik kerja perlu disiapkan...adios!amigos!

No comments:

Post a Comment