Create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, February 26, 2011

L E G A !

Hepi Saturday! apa aktiviti anda hari ini?? aku rasa hari ni aku melepak je la kat rumah sbb SS kerja. Actually,,aku p0n baru balek kerja tengahari tadi.. la ni aku baru siap masak + makan. masak simple2 jek,,nak amek pic,,kabel tetinggal plak kat skool...:-)

Tadi sekolah aku wat sambutan maulidur rasul...kerja aku simple je,,pastikan LCD terpasang sepanjang program...selebihnyer,,aku dudk dgr ceramah sambil mengira data e-kehadiran minggu lepas...pening tgk nombor pagi2..da la tak sarapan,,inilah antara w/load baru ku semenjak bergelar penyelaras/guru ICT...tapi w/p0n tgn aku sebuk menekan kalkulator,,telinga aku tetap prihatin mendengar ceramah wokay! penceramah sgt pandai memainkan intonasi suara yg naek turun diselitkan dgn humor2 terkini...soryy,,tak de pic jugak yer....

l e g a,,back to our topic,,rasa lega sket paper english aku telah diluluskan oleh kak afi (antara favourite boss aku,,,,aku ade banyak boss yer~~~) ..so tinggal menanti di riso dan lepas tu akan bermula episod mengokot kertas di bilik peperiksaan...tapi,,,paper ICT aku tak siap lagik...sebab student cuma 13 orang jek,,fotostate lambat sket p0n takper~~~he he.itup0n bos( boss yang laen yer) suruh aku add students lagik 2 org..dah nak masuk bulan 3 la bossss...leceh laaaa,,,i da start wat course work puuuuuuunnnnnn.....suka2 u jekkkk!

so,,sekarang ni aku nak sambung tanda buku,,sebab minggu ni dan minggu depan minggu penghantaran buku2 genre b a h a s a ke opis.utk semakan pentadbiran..some more,,aku kena pilih nama pemenang bagi bulan bahasa yg mana monday ni akan diadakan penyampaian hadiah...pastu aku nak gosok baju sekolah anak2+baju kerja aku,,nak sampul buku latihan baru pearl yg cikgu dia baru bagi semalam,,,

okay,,enjoy ur saturday!

No comments:

Post a Comment