Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, February 25, 2011

Underneath POKOK KELAPAK!

Sesuai banget title ngan content yg aku nak share nih...2 minggu lepas,SS bawak aku n anak2 makan kat restoran...sekarang nih tak payah p0nin2 nak carik tempat makan,,tanye saje pada anak dara aku yg dua orang tuh (pearl n emerald),,pasti dia akan berikan idea yg poyo bernas. Pokoknye,,sediakan ongkos $$$ nya dolu...he he..

Pusing punye pusing ( xlah jauh mane pon,,maseh dalam kawasan taman lagik) pearl suggests makan kat tempat baru (actually restoran lame,,tapi x pernah try lagik). Budak2,,sukakan pembaharuan,,,kita dah tua senior ni,,asyik2 nak makan tempat yg sama jek.Bukan ape,,malas nak pikir..Tapi kekadang idea budak2 nih memang bagos,,kita beri dia peluang membuat keputusan,,so at least dia rasa yg keputusan dia tu agak penting jugaklah,,(sebenarnye yg penting perot aku kenyang..he he)

so,,i present to u,,,our new port!tarrraaaa~~~~
*KELAPA TREE*
so,,bley baca la yer..menyediakan local food,,western and middle eastern food..dalam punyer deko mmg cantik and convenient. Deretan sisha juga ade disediakan dgn kepelbagaian flava. Malam tu SS ajak lepak kat luar jek sebab cuaca sangat baek...ape yg aku suka,..di sini ade LAKSA..(laen sikit la..kan..malam2 hirup kuah laksa~~~slurrrppp!) Malam tu aku makan LAKSA PENANG..(yg kuah masam2 tu)..
*SS order burger jek,,tapi lepas tu dia belasah jugak laksa aku,,sedap katenyer~~~*
*cantek cawan ,,pearl tak lepas pegang*
Anak3???jom tengooook! Diaowg sumer makan bubur nasi. Nampak berselera la..tengok tu,,licin!


*gendang gendut tali kecapi,,kenyang perut senang hati! kayu chopstick da jadi pemukul dram~~~
So,,ade rasa nak mencuba sesuatu yg baru?? Teruskan..Harap2 ianya tidak menghampakan~~~~:-)

No comments:

Post a Comment