Create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, February 15, 2011

Salam MaulidurRasul


Salam,,,salam maulidur rasul wat sumer bloggers,,followers termasuklah my silent readers~~~he he..selamat bercuti hari ni..seronok kan??,,kan???bg yg bujang,,yg blom ader komitmen tentu tgh merancang nak g maner hari nih...best kan?? atau pun duduk2 saje di rumah melayan tv tgk rancangan ceramah maulidur rasul..he he. Tapi..bg yg berkomitmen seperti sayer ini,, hari ini digunakan utk overhaul rumah--------->> mengemas,,membas0h,,siapkan baju sekolah dan kelengkapan anak3 utk hari esok. 

seb baek budak3 tu sumer tdo rumah nenek dia malam tadi,,so pagi ni saya bersendirian (SS kerja) dan bebas berjalan mengemas rumah..selalu kalau budak3 tu ade,,had kerja agak limited,,especially nak melayan kaisah yg semaken manja dan mengada2! sejak hantar dia ke taska yg baru nih,,(awal januari lepas) perangai dia maken menggedik biler balek rumah..mnkin dia nak kan perhatian..dolu2 dia x pandai sangat nak mengada2,,sekarang bukan maen lagik! so kalau dekat rumah,,aku rasa macam aku ni artis pulak! si kaisah tu x abes2 kejar,,peluk kaki tak bagi aku buat kerja.dia suruh duduk,,layan dia~~~oopss,,kejap..mak mertua sayer tepon.......


ha,,sambung balik. rupa2nyer budak3 tu sumer kat rumah atok lom dia (rumah babysitter lama sebelom aku pindah)..dia org mmg manjer giler dgn family makcik yg jaga diaowg tu...mak mertua aku kate,,pagi ni pakcik tu da dtg amek kaisah bawak baju nak suruh mandi kat rumah dia..pearl n merel rupenyer malam tadi da tdo kat rumah pakcik tu,,kater je nak ikot nenek,,sampai sana dia tinggalkan nenek dia,,dia pegi ikot org laen lak,,

sorang2 kat rumah ni,,,dok tekan2 remote,,tetiba aku temelanggan pulak pakej MUSTIKA ASTRO,,alemak,,tak bagtaw SS pun!huhuhu~~~dolu aku mmg melanggan,,tapi biler siarannyer da mula tak best aku p0n stop the service,,tapi lately rasa mcm best laks!he he,,jgn mare yer abang SS,,okay,,aku nak sambong tengok TV kemas rumah,,nanti kalau boring2 aku update lagik yer blog,,banyak citer sebenonyer,,tapi time constraint,,,so,,selamat bercuti sumer~~~~~

1 comment: