Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, February 25, 2011

Keje banyakkk VS outing!

x suka! perasan tak aku dah lama x merapu kat blog..he he..bukan x der citer,,tapi masya allah!!!!!w/load banyak giler! kadang2 rasa diri ini seperti dibuli disayangi oleh boss..yelah..dia bagi kerja banyak2 sampai aku rasa macam dah takde org laen lagik kew?????? klu nk dibandingkn apa yg aku wat di tmpat kerja hari2 macam dah tersasar sket ngn profession sebenar aku..masok sabtu(esok) ni dah kira 3 kali sabtu aku kerja..

setiap sabtu ader program.cuti tinggal hari ahad je...tu p0n dah spent ngan mengemas,,membasoh dan seangkatan dengannyer..nak harapkan SS,,,keep dreaming!!!! senang betol jadi orang lelaki ni,,,ape dia kesah???? aku plak jenis yg malas nak cakap bnyk kali..xpe lah....bagos gak,,banyak bergerak boleh wat badan aku keep fit.. tapi one of my sister kata aku dah nampak gemoook skettt!!!! ye kerrrrr????aaaaahhhhh..
xkesah la kan~~~~

bak kata pepatah,,'susah2 dolu,,senang2 kemudian..' aku memang tggu2 cuti sekolah next month...tapi itu p0n boss aku dah make sure siap2 kan cuti dgn kertas2 peperiksaan utk ditanda sepanjang cuti sekolah....terror tak boss aku???? sangat organize kan,,kan,,kan????

*tensen tensen,,jom jalan!*


*beli donut tapi tak makan,,last2 simpan wat bekal sekolah*
tukar topik r,,,last sunday lepas penat2 siapkan barang2 sekolah anak2,,dlm k0l 3 petang bapak mertua ku called....tetiba dia nak menjengah rumah kami,,,sempat gak aku menggoreng mee goreng power! siap makan2,,dia ajak kitaowg kuar2...ke mana???mana lagi klu x tempat favourite dia A.N.G.S.A.N.A.....

So...tengokla yer random snap...acara kemuncak hari itu adalah sesi makan2 di KFC yg ditaja oleh bapak mertua aku sebab dia kata dia dah gaji,,so dia memang nak belanja kitaowg makan...nyam3x,semoga murah rezeki abah,,amin...yokk layannn

*adegan pearl lepas menangis sbb sepitnyer rosak..soo,,nenek buy the new one*
*rutin kaisah kat shopping complex,,,tolak troli sendiri!*
* rutin emerald pulak asek nak berposing jekkkkk*
*sempat singgah di kedai amer (cousin SS)..tgh berbincang nak ajak dia join sekali makan*




No comments:

Post a Comment