Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, January 27, 2011

i sangat MALU wokay!

i mcm suka dgn hari khamis sbb jadual i yg agk ringan dan membolehkan bernafas tanpa kelam kabut. tadi i jalan2 nak pegi kelas,,sekali tumit i termasuk dalam lubang!!OMG!!!!rasa malu wokay!!!


seb baek masa tuh budak2 tgh ramai berlegar2,,so tak obvious sgt la kan,,and i agk pandai cover posture i ala2 nothin happen. in fact,,,erghhh,,M.A.L.U. GILER wokay!!tgk belakang ade plak teman seperjuangan sdg otw nak masok kelas gak! hishhhh,,,,u gotta b kiddin' ha??????musti dia p0n terkekek2 ketawa agknyer....huh,,,,level tu mmg berlubang2. aku p0n x paham mcm mane boleh jadik gitu! sgt merbahaya especially utk org2 yg mcm i jalan tak tgk bawah! he he~~~~

rasenye ni yg second time aku jalan ala2 nak terjatuh kat tempat kerja! soo..malu kay!yg mase first tuh aku x perasan ada steep kat tepi disebabkan syok pandang ke atas rushing nk g meeting kat tingkat atas. tapi masa tuh,,takde saper p0n kat belakang aku except one collegue yg mmg sgt naive dan baek(tapi x tahula kalau dalam hati dia melekek2 gelakkan aku!)

korang pon mesti sedang gelak membayangkan gaya aku mcm nak jatuh kan????haissshhh!!!! :p

4 comments:

  1. lengkali bawak mentos... yakin dan bergaya!

    ReplyDelete
  2. hahaha...sy pun pernah kene per dlm kelas 1 zamrud yg berlubang2 tu.....perh..ble la nk tmpl...

    ReplyDelete
  3. ha'ah,,1 zamrud last year,,,berlubang2..aku siap hafal setiap lobang dlm kelas tu,,he he

    ReplyDelete