Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, January 12, 2011

Meeting fever~~~~

wowwww!!! bukan demam bola je,,meeting p0n demam gaks!! ergghhh,,biler memikirkan jadual i yg ketat dan padat! he he,,,da macam CEO lakz~~~


besok ader 2 meeting,,,satu pukul 1.15,,satu lagi k0l 1.30...ha????camner tuh?????glam tak i???? friday lak meeting kol 1.30....huh!!!kerja x siap2 gak,,,meeting tu utk aper???utk bagi kerja lahhhhhhhh!!!!beginila profesion yg org kata "beruntung sgt sbb banyak cuti,,,,,,"
serious talk,,,hari2 aku balek kol 3.30..(saing dgn pearl balek sekolah agama) tapi kerja x siap2 gak!!! buku2 latihan dah membuak membanjiri meja ku...(huuuu,,,skrg aku da duduk kat tempat baru,,aku dok kat bilik komputer,,almakl0m,,,PENYELARAS ICT la katakan...he he he...) time tu la nak siapkan lesson plan t0k esok,,settlekan yuran2 pelajar...(punyela banyak resit2 yg perlu diisi),,tanda buku...pengurusan kelas..(update register,,,keceriaan kelas,,,,bla bla 10x...) tadi plak,,tak sempat nak wat pape,,air cond lak bocor!!!! dah kena panggil kakak cleaner,,suh dia mop,,lap,,,kena isi borang aduan kerosakan,,(sekali dgn aduan 2 lampu yg berkelip2 cam disko)..tgk2 da pukul 3.15!!!!erggghhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tapi...dalam x best tuh ade gak yg best...this year aku bnyk spend masa dgn anak2 compared to last year...dapat tgk homework dia,,suruh dia mengaji...sumernye siap sblom kol 6...w/pon bnyk keje..tapi aku enjoy sbb seronok biler dpt buat benda yg kite suka.Pada aku,,,tensen dan tertekan perlu ade sedikit dlm kehidupan supaya kite cepat dan cekap menguruskan kehidupan...peace~~~~

No comments:

Post a Comment