Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, December 31, 2010

menanti esok...2011

huh,,,lame rasenye tak o9. ntah nape,,sejak pindah rumah baru NAFSU AGAK HILANG utk bero9. he he...(ape???ingat nafsu ape???citttt!)

Faktor utama adlh disebabkan line yg agk lembab kat tingkat bawah. kalau kat tingkat atas laju seperti biase..tapi malas la aku nak naek tingkat atas semata2 nak bero9...

di saat ini,,tinggal 1 jam lagi sebel0m jam berdenting utk kita melangkah ke alam baru 2011...xcited???biase2 je,,lagi2 bile mengenang kan esok aku kerja dan anak2 pulak mendaftar di sekolah baru..nasib baek en.SS cuti new year,,,so dia la yg kena menguruskan hal2 pendaftaran persekolahan anak2..new experince for him. bukannyer susah,,aku da siapkan sumer borang2 yg perlu diisi dan senarai yuran n buku yg perlu dibayar supaya dia x kelam kabot esok..

harap2 sumernye berjalan dgn suksess esok...agak bowing sbb x dpt ikot pendaftaran ke sekolah pearl n emerald,,nak wat camne..aku kena menguruskan pendaftaran anak2 org laen plak pada hari yg sama....klu ikot dr pengalaman2 tahun lepas pendaftaran mmg crowd giler + hectic! sampai aku nak g shi-shi p0n x leh!huh,,i tell u! parents lak pagi2 dah menjongol,,aku lom ready set go lagik! so thiz year,,aku nk ajk en.SS kuar pagi2 n breakfast dolu,,sblom cacing2 dlm perot aku nih melompat2 bagai JOHAN! ha ha ha~~~

chow!

No comments:

Post a Comment