Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, December 10, 2010

Cuti2 di rumah baru

Alhamdulillah,,selamat akhirnya aku sekeluarga berpindah ke rumah baru kami minggu lepas...kawasan baru,,jiran2 baru,,,mmg berbeza suasana dgn kediaman lama...
Majoriti resident kat sini sumer bekerjaya...so siang2 mmg sunyi sgt...kiri kanan rumah aku maseh kosong lagik(x taw biler tuan rumah nyer nak pindah)..depan rumah aku pasangan newly married..pagi2 da kuar...mlm2 baru balek..belakang rumah aku plak mcm ade mcm x der..so klu pagi2 aku wat sarapan/msk lunch ,,hanya kuali dan lesung batu aku jek yg tung tang tung tang kat dapo...rumah laen sonyap jek!

Ni p0n sbb aku maseh cuti lagik,,nnti bl aku da start keje balek,,anak2 da sekola..rumah aku p0n akn senyap sunyi jugak...hm...

Mcm bowing gak ..hari2 wat bende yg sama..tv blom pasang ASTRO lagik..(piring ASTRO maseh kat umah lame)...BERUKBAND ni p0n lembab semacam (nama jek d0k tgh bandar,,tapi hampeh!)so mengadap tv yg gambo mcm kuar x nak kuar kan..pulun CD je r ...semalam aku tgk citer HANCOCK,,TRANSPORTER 3..ni tgh tgk ALICE IN WONDERLAND..anak2 p0n kesian...bowing la tuh,,emerald asek tnya je "tak pegi mane2 ke mama??" ~sigh~..bkn x nak kuar,,tapi SS tu protective sgt...takot beno aku drive kete ngan anak2 tnpa dia di sisi,,ceh...confuse gak,,dia takot pasal kitaowg ke,,@ takot keselamatan kete dia...??????~sigh~


Semalam petang,,aku bawak anak2 g playground...jln kaki jek sbb umah aku agk dekatla...kaisah jalan sendiri aku pimpin....suka betol diaowg....

*emerald ngan kaisah jek,,pearl maseh lagik meneroskan percutian di kampong*
*emerald dgn aksi SUPERMAN*
*emerald yg gedikz*
*kaisah sayang~~~~caaaaaaak!!*
Lepas maen kat playground kitaowg balek umah..separoh jalan kaisah mtk dukong..penat la tuh..he he...sampai umah tros makan,,lapa la konon2 nyer...emerald plak maghrib da tido...hm..begitula rutin harian ku sementara menunggu SS balek kerja...korang plak camne??e'eh....lupa lak,,SALAM MAALHIJRAH yer~~~..bermulanya tahun baru,,harap2 semuanyer bertambah baek dari tahun yg sudah...insyaallah,,yg penting jgn jemu memohon doa dari ALLAH,,doa saje p0n x cukop,,ditambah dgn usaha dan tawakal..Insyaallah,,tercapai sumer impian..amin~~~Jumpa lagi!

2 comments: