Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, November 14, 2012

Wedding Invitation

Cuti Sekolah datang lagi!!! Kali ni cuti hujung tahun..best kan?kan?kan? Ape event yang sinonim dengan cuti sekolah?? mestilah jemputan kahwin!!!!  ;)

Last Saturday,,aku ke majlis jemputan perkahwinan belah saudara ibu mertuaku. Majlis diadakan di dewan ALUMNI,UTM..yang menarik tentang wedding kali ini ialah konsep nya.. rasanya inilah first time aku menghadiri konsep perkahwinan yg sbegini..haishh..rasa rugi plak x amek pic bnyk2..hehe..


Inilah pasangan mempelai yg diraikan pada hari itu..Gambar ni di letak di depan meja penyambut tetamu sebelum masuk ke dewan..suka sgt pic ni..nampak natural & romantik sekali :) en suami,,,saya nak wat majlis kahwin lagi sekali bole tak?????hehe ;)

Di meja penyambut tetamu disediakan autograf untuk para tetamu mencoretkan ucapan2 selamat pengantin baru kepada pasangan pengantin...sweeetnyerrrrr....Pearl selaku pembantu peribadi aku telah menulis wish kepada pengantin bagi pihak mama & papa nyer...

Kanak2 diberi coupon setiap sorang utk membolehkan mereka redeem di meja candy..x dapat la nak share dengan uolz candy2 yg disediakan.. ada macam2 jenis termasuk cupcakes..memang comel! so,,pic kat bawah inilah hasil candy yang telah diredeem oleh Pearl :)


Sebelum kami2 sumer masuk ke dewan bedah makan,, ruangan ini disediakan background utk tetamu2 mengabdikan kenangan di majlis tersebut..props juga disediakan..Tengok...da macam masquerade party lah pulak!

Tema majlis lebih kepada pink & biru...Pelamin dan dulang hantaran simple tapi sangat menarik..Sedap je mata ku memandang..Makanan utk tetamu sepertia biase nasi minyak..bubur kacang pula disediakan sebagai dessert...

okaylah...pelamin nya da tengok kan..mari kita tengok pasangan mempelai yang diraikan..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

taraaaaaaaaaaa.......


hahahahaahaha...sorryla yer kasik uolz suspen..actually kami balek sebelum sempat berjumpa pengantin sebab ada event lain yang perlu dihadiri..tapi utk tidak mahu menghampakan uolz,,silalah tatap pic pengantin baru lama ni yer.. daaaaa~~~~

No comments:

Post a Comment