Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, October 12, 2011

:: TUTTI FRUTTI ::

"Mama,bila kita nak makan kat Tutti Frutti"..
"Mama,,apa kata hari ni kita pegi Tutti Frutti"
"Mama,,Kaisah kata dia nak pegi Tutti Frutti"

ni antara dialog2 anak2 aku yg mengidam teringin nak rasa apa ke sodapnya tempat yogurt yg bernama Tutti Frutti...Yogurt??aku rasa cam ice blended ada,,ice cream pon ada..ntah kat mana yg best sgt aku pon x paham...mungkin sbb aku bukan penggemar makann yg menggemokkan sejuk2 especially ice cream...huhu~~

smlm en hubby yg amat kedekut baik hati telah mengajak kami ke sana..actuallyy aku da masak..kita owg pegi lepas dinner kat umah...perot masing2 tgh kenyang lepas makan nasi.. jadi x yah la nak melantak makan tutti banyak2 kat sana...pesan en hubby...

ni mesin tutti nye..ada perisa banana,,guava,,original tutti,, chocolate,,mango ,,bla bla bla..aku pilih 3 perisa utk anak3 tekak aku..banana,,guava,,n chocolate...

yummeyyyy,,,sbgi tambahan,, mereka2 memilih tutti direnjis2 dipilis dgn choc rice,,marshmellow n coklat hennez..jumlah yg perlu dibayar ialah.....??? cukup utk menampung belanja lauk dapor seminggu..*tepok dahi*

adek buat ape bawah meja cayanggg????

makan tutti frutti la mama~~~

okayy,,dah makan..cam biase,,lepak2 ~~

hmm...konon2 baca majalah..majalah ape ntah..yg baju hijau tu mcm pandai baca..ceh :) yg baju putih tu la penaja besar malam niii~~


okay,,masa dah tamat,,tetiba nak balik nampak mamat ni ngan aweks laa...mcm kenal kan mamat ni..awek dia cun tuh..saper yerkkk!!teng teng teng~~~~

No comments:

Post a Comment