Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, October 31, 2011

KURSUS!

Citer ni da basi lama...tapi sbb bnyk foto telah diambil,,maka aku kongsikan jua~~~


Namanya Bengkel Kecemerlangan..as one of the Form 5 English teaser Teacher,, aku dihantar ke kursus yg sunggoh mengantokkan ini..Participants are all English teachers..

kalau dah nama cikgu English,,mmg ramai cikgu yg berbangsa india..nape ekkk???

yg bg course ni adlh GC aka Guru Cemerlang..yg membuatkan aku mengantok adlh bila non stop English was used as the medium of communication..aku pon x taw nape..at one part aku rasa cam aku ni sunggoh Perempuan Melayu Terakhir sbb honestly aku x brapa suka berkomunikasi guna English..ironically,,aku adalah lulusan graduan TESL aka Teaching English as Second Language..weird x perangai aku nih??korang fikirlah sendiri yerk~~

Tapi bagos kursus ni sbb aku dpt duit tips mcm mana nak score paper English especially buat students2 aku yg low proficiency...and how to polish my A students to get excellent in the paper..mmg rasa penoh ilmu di dada jugak..siap aku brief KP (ketua panitia) aku lps balik course ttg tips2 utk melonjakkan percentage English..hehe~~

So,,utk keep myself stay awake aku minom nescafe..

yg atas tu nescafe..sgt pekat n manis,,aku minom 3 cawan smpi aku mabok beberapa hari berikutnya..haha,,bukan pregnant yerrr~~~yg oren tu mestilah air oren,,diminum ketika lunch!

oo,,lupa nak citer,,course was held at SMK Johor Jaya 2..bila tmpat yg aku x pernah pegi,,mestilah aku memnjakan diri dgn menyuruh en hubby menghantar...sesat jugak ler...pusing2 kat Johor Jaya 1 smpi naik pening daaa.....

bila ke tmpat org,,mestilah aku suka abang besar melawat kawasan..hehe...


jeles sunggoh dia ada bangunan makmal komputer sendrik..yg warna purple tuh~~~dua tingkat lagi! diasingkan dari blok akademik.. mcm kat sekolah SETA..



oppss,, ada cermin lah!hehe~~~

konon2 nak singgah library,,tapiiiii....



TUTUPPPP!

sekolah ni kira klasik laa disebabkan oleh pintunya..


makan?? lupa nak amek,,ni je yg sempat..hehe~~

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

No comments:

Post a Comment