Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, October 31, 2011

Moto GP 2011

da setahun berlalu rupanya...rasa cam baru minggu lepas kami ke Sepang menyaksikan Moto Gp..yg akhirnya menyebbkn kami terkandas di hway disebbkan xciden buruk yg berlaku di Simpang Ampat tahun lalu...klu korang follower setia blog aku nih..mesti ingat entry aku last year...sila check sendiri yer..hehe

Tahun ni kami datang lagi..tapi kali ni lebeh meriah sbb sempena cuti Deepavali cuti seminggu..en hubby pulak MC plus cuti..so..lama la sikit kunjungan kami kali ini...

Litar GP 2011..x bnyak yg berbeza~~

Tahun ni kami pergi 2 hari berturut..sesi qualifying + race day... anak3 pon ikot..tapi masa race day diaowg x pegi sbb sebok nak g swimming pool~~


Hari Race Day aku bersama en hubby n bapa mertua..


klu tahun lepas tragedi di highway,,kali ni dalam litar sendri bila salah seorg pelumba Honda,,meninggal dlm nahas ngeri di litar...*sedey*

Kesian en hubby..yg benarnya..aku x ler brapa minat ngan race2 nih..tapi sbgi isteri aku menyambut baik minat en hubby nih..yela..setahun sekali..dpd hobby dia pegi memancing ke..melepak kat warong ke..tak ke naya??? lagi pon dia ajak aku bersama2 teman kan dia..bukannya dia pegi ngan kengkawan dia..so bila ditimbang2 semula...wajarlah aku ikot bersama...inilah namanya perkahwinan..perlu ada timbang rasa dan tolak ansur..kadang2 kita jugak dpt belajar benda yg baru..sbb aku rasa kalau x kerana en hubby aku nih..mungkin aku mmg x kan jejak ke litar Sepang...hehe~~ :)

No comments:

Post a Comment