Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, October 10, 2011

Ops SIKAP!

Semalam,,ahad aku sorang2 melancarkan Operasi membersihkan reban ayam STOR bawah tangga. OPS sikap la kononnya..*korang ingat polis trafik/roadblock ke??* kui3x~~

Lihatlah duniaaaaa~~~sila tarik nafas dalam2 yer..sekiranya menghidap sakit jantung..anda tidak dinasihatkan sama sekali utk melihat pic2 di bawah..hahaha~~~rolll vt~~

-
-
-
-
-
-




erkkkk???? &%^$#@

mari la pergi hari-hari kita tgk lagi~~~


ha.....korang hader reban stor mcm ni??tak de kan..hanya orang2 yg pemalas istimewa cam aku je ada..haha!

soo,,memandangkan semalam anak3 sumer x de di rumah..en hubby pulak melantak tido x hengat dunia berehat setelah penat balik kerja..,,maka aku pon mengerjakan haji stor ni sorang2 dgn semangat yg wajar~~

HASILNYAA?????




hm..tinggal nak campak keluarkan kotak2 saje... kotak2 kosong adlh hasil brg2 elektrik masa beli dulu..ada warranty lagi..kena la simpan dulu kotaknya..kalau warranty dah habes,,confirm aku humban..mesti kosong lepas tu stor ni..HARRY potter pon da bole tumpang letak katil dia kat sini...*bg yg x tgk harry potter,bilik dia adalah stor bawah tangga yer--- :p *

nak tgk barang2 tangkapan hasil dari ops sikap??



ni kalau anak3 aku tau/nampak aku buang brg2 ni..mesti dia tergolek2 menangis..haha! 3 beg sekaligus aku sedekahkan kat tong sampah!okayy,,tunggu ape lagik??citer da abes!
 sekian saja laporan ops sikap utk tatapan anda~~ :)

No comments:

Post a Comment