Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, May 18, 2011

SELAMAT HARI GURU!!!

Hm...lama tak hapdate blog...busy la...banyak citer tapi takde masa nak entry blog..

actually da terlewat beberapa hari...tetap jugak nak wish SELAMAT HARI GURUUUUU~~~kepada guru2 dan diri sendiri..hehe..

aku cuma dpt wish pada 2 org je bekas guru2..(tu p0n sebab add kat FB) sorang Pn.Zuraifah yg comel dan cantik...dia ajar aku subjek SAINS KEJURUTERAAN n TRIGOMETRI masa wat engineering dulu....

seorang lagik cikgu IBRAHIM LIM.. dia ni tak pernah pulak ajar aku kan,,tapi dia salah seorang tenaga pengajar kat SK skudai..tup2 jumpa dlm FB...huh,,lama tu zaman2 aku sekolah rendah..sekarang ni dah bersambung zaman anak aku pulak sekolah rendah..bayangkan..bertahun-tahun tu..sihat lagi cikgu tuuu....

Hadiah???? Tahun ni tak mcm tahun lepas..last year aku ajar sesi petang..students memang ramai memberikan hadiah...siap bagi tudung p0n ade..mug toksah citer r..bermug2..hehe..tapi tu dulu...tahun ni tahun pertama aku mengajar sesi pagi..al-maklom,,budak2 sumer da besar dan  poyo dewasa...aku pon dah tak pegang guru kelas lagi...so relation antara pelajar tu tak berapa kuat...

Tapi yang terharu nya,,tahun ni aku dapat hadiah dari pelajar petang,,yg memang aku dah tak mengajar dia lagi....mcm tak percaya dia masih ingat kat aku lagi...mesti dia rasa terkesan sampai dia masih ingat kat aku walaupon kami berlainan sesi...mmuahhhh~~~ kira2 ada 4 sahaja hadiah yg aku dapat...sori ea,,tak de masa nak upload2 pic lately..leceh r nak cucuk2 kabel...banyak keje lain menanti~~~hehe ;-) bye!

2 comments:

  1. eee,,ada wish jugak la hepi teacher's day kt cikgu mimi... tp kt entry blog i la,,hihi

    ReplyDelete