Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, May 20, 2011

KESIANGAN!!

*internet source*

UWAAAAAAAA~~~~~~Terperanjattt,,sedar2 jam da pukul 6.50 pagi!!!!!!! Bukan salah jam....memang da set kan BB utk menyanyi setiap pagi kol 6,,tapi...tapi....tapi....aku bangun dan TER matikan alarm.....UWAAAAAAA sekali lagik!

Tapi yg bestnye,,aku sepantas kilat bangon tros kejutkan si meyel..Terpinga2 dia tengok hari da cerah...hahahaha! gotchaaa!! padan muka dia! takde masa nak malas2 yer,,teros kami mandi bersama2,,haha! seb baek anak p0mpuan..dah takde masa nak censored2...nak g bilik air tingkat atas p0ng dah tak sempat..TIME IS GOLDEN!

Last..baru kejut si Pearl! dia nih memang tak leh diharap kejut serentak dgn meyel,,nnti gadoh dlm bilik air. so,,memang dibiarkan dia mandi keseorangan dengan aman kat toilet..kekadang aku pelik,,bilik air ada 3,,tapi masing2 (termasuk aku la..)tetap nak mandi kat bilik air faveret kat tingkat bawah....senang kot..malas nak naik2 tangga~~~hehe

So...dengan teknik drift yg tak bertauliah aku memecut kereta! (dun try this at home)  giler r..punch card menunjukkan 7.25...missed 5 minit siottttt~~~apelagi,,aku punch kat mesin punch card cikgu petang,,,baru 7.19~~~huhuhhu,,,watta a life~~~~~nak dikirakan aku benonye punctual okay,,tapi sebab turunkan princesses aku kat sekolah sebelah,,pastu turunkan pulak little Qaisara kat nursery,,haaaa...kira halal la tu kan bosss,,,kui3x...pagi2 jumaat da wat hal....hehe..


perghhh,,,berkaler2 blog aku hari nih! kay,,kelas kol 9,,so nak g pecah laju dolu,,bye!

No comments:

Post a Comment