Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, May 19, 2011

10 MINIT LAGIK!

Sepuluh minit sajek masa yg ade utk update entry...nama jek kat table ada komputer,,tapi takde xtra masa r nak surf2 tenet nih..paling2 p0n on PC utk check berita dari jabatan dan tindakan2 segera yg perlu diambil..


TERKINI..pagi tadi dapat memo kena hantar lampiran data sekolah sebelum ESOK JAM 12 TENGAHARI...terpinga2 jugak..maklomla..lu'lu bersalin kan..segan plak nak tepon kacau org dlm pantang...seb baek ada no phone guru data sekolah xxx...cik yus ke puan yus aku p0n tak pasti status dia..tapi aku panggil cik yus dia okay jek~~ sangat membantu orangnya..yela,,sanggop la dia melayan soalan2 cepumas walhal kami tak pernah pong bersua muka..cuma over the phone jek...bersunggoh dia menerangkan pada aku step2 yg perlu aku buat..TERIMA KASIH BANYAK2 CIK YUS...ada jugak manusia yg baek hati ...


so kesimpulannya,,aku telah berjaya fulfill request yg SPONTAN dar jabatan..okay lah nak balek,,sebelum hujan memuntahkan air yg banyakkk..hahaha..bye!

No comments:

Post a Comment