Create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, May 24, 2011

Kaisah cakettttt~~

Cian,,my lil' kaisah diserang muntah2 kelmarin..aku paling takut bila anak2 sakit..bukan takot ape,,takot melarat...budak2 kan..lagik la si kaisah tu blom pandai cakap kalau pening ke,,sakit perut ke...ape yg di tau merengekkk dan teros merengekkk....cian anak mama~~

Subuh semalam aku tengok tak kurang aku teros kejut SS..mintak permission nak cuti n bawak anak g klinik..bagosnye si SS nih,,dia teros je ajak aku gi hospitalll...hehe..dlm hati cam hospital???aduiii,,membayangkn nak amek nombornyee,,tggu gilirannyaa....SS pulak volunteer nak hantar n cuti...huiiihh,,aku rasa cam tak relevan jek sampai ke hospital...tetiba teringat pesan ustaz Jazlan dlm ceramah tempoh hari "lelaki akalnya 9"..hm..memandangkn akal ku cuma satu,,soo ikot majoriti la yerk..kui3x

nombor of the day was 4017~~~3 jam jugakla..menanti dan teros menanti..bila part doc kata,,"perot lembut,,tak demam,,paru-paru bersih,,cuma tekak menunjukkan simptom muntah------->>>SILA KE KAUNTER C UTK CHECK DARAH.....ergghhhh!!!sebakul aku menyumpah! ciannya anak aku nak kena cucuk amek darah...cer korang tgk pic nih............


*semasa dicucuk utk keluarkan darah*
rupanyaa,,Kaisah tak nangess pon..sbb sblm tu ada budak menjerit2 nanges,,mestila aku suspen kan! aku suh kaisah pegang roti,,nak attract dia supaya tak fokus pada jarum..nurse p0n cam tak sampai hati nak cucuk tgk dia pegang roti..hehe

*selepas kejadian..tertido teros dia kepenatan bersama roti di tangan*
 Alhamdulillah,,takde pape seyes..rupa2nyer sekarang tengah virus ROTA yer ; menurut informasi yg diberikan oleh kakak ku..
boss aku p0n taw,,pagi td dia ada citer..hehe,,aku yg tak taw~~~kesahnyerrr.....So,,berhati-hati...klu ada simptom2,,tros ke klinik...bagos jugak cdgn SS...terbuktii...lelaki memang panjang akalnyerr! hehe!



No comments:

Post a Comment