Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, December 16, 2012

Saloon for kids!

Happy weekend utk semua bloggers yg sudi membaca..hehe *adeke?* 
Terima kasih bebanyak kerana meluangkan masa membaca entri aku yg kejap2 on,,kejap2 off..
maklumlaa..mommy blogger mestilah sibuk dengan hal2 rumahtangga,,
citer memang bnyak nak share..nak meluahkannya utk menjadilkan entry tu yg prob sket..
ditambah lagi berukband kat umah ni sgtlahhh cerewet..
klu kat tingkat bawah,,langsung line nya x bole diharap..tersengguk sengguk..
nak laju kene naik tingkat atas..bila dah naik tingkat atas,,haruslah atas katil kan..
mata ni pulak bila dah mencecah batal,,mulalahhh..nak tertido je...haha

Minggu lepas minggu yg sgt mentensenkan sbb aku kene siapkan menanda sebnyak lebih kurang 300 scripts exam..
mana  nak menjaga hal2 rumah,,nak menghadap kertas,,nak melayan anak3..
kesian la terabai sekejap anak3 ..
masing2 dah faham..
kalau mamanya dah menghadap kertas pagi2..mereka semua kene self service..
layan diri haaaaa....
akibatnya...
si Pearl n Emerald pon demam..aku pon tak tau benonye 
adakah mereka demam kerana kurang kasih sayang dek krn aku buzy memanjang
 atau 
mmg dah sampai masa nak demam..
dah lama sangat diaowg x demam..huhu

pandai pulak diaowg pilih masa nak demam..
sbb lepas je aku habis menanda dan pulangkan semula scripts mengikut dateline yg ditetapkan,,
diaowg pon demam.
mesyuarat pemulangan scripts tu memang lama giler..
kol 7 pagi aku kuar rumah,,kol 6.30 petang baru sampai umah..
baalik2 je tengok muka Pearl n Emerald dah sedeyyy sangat...x sihat katanya..kesian lah haii..rasa bersalah pulak..

So,,aku pon ajak mereka ke saloon utk merehat2kan diri.. 


ehehe..masih lagi berpakaian baju kerja ..x sempat nak mandi n salin baju :)

Nak tengok hasilnya????
hamboi kaisah..muka dia yg paling ceria..maklumlah..dia je yg x demam..
tengoklah muka kakak2 nya..walaupon senyum,,tapi tetap hambar senyumannya..
dari mata pon da nampak x sihat..

Tapi alhamdulillah..hari ni dah sihat sikit kedua2 nya..
Bila anak3 sihat dan bole tersenyum seperti biasa,,barulah lega skit rasa hati ni..
Kejap lagi kami nak pegi kenduri kahwin kat pontian..
Sepupu en suami naik pelamin..
Pastu petang ada acara makan2 kat hotel pulak..
Mengapa pulak kat hotel??? 
Tak cukup ke makanan kat kenduri kahwin smpai nak kene sambung makan kat hotel??
haaaa...nanti aku share dgn uolz ea..
sekarang nak siap2 kan diri dan anak3..
Selamat berseronok di hari minggu..
Bye,,wassalam~~


No comments:

Post a Comment