Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, August 8, 2011

Pra sopin ~part #2

Kalau yg part#1 di KOTA TINGGI,,part #2 kat JB..dari KIPMART,,KOTARAYA,,ANGSANA,,ARIANI,,JAKEL..dlm satu hari...haaaaa....sempot~~kali ni punyer sopin da time pose..spt biase juga,,aku ditemani oleh mak mertua yg baik hati n adik ipar aku yg.............baik hati jugak..haha! mane tak baik,,hari tu dia mmg tolong drive ke mana saje yg aku nak pegi sbb en.hubby ku keje...mmg penat gilerrr..tgk la anak3 aku..smpi melepak sumer dlm troli..cam diaowg pulak yg pose..cehhh~
kali ni betul2 sopin utk anak dara 3 org tuh...settleee~~senang hati! tinggal nak carik kasut raya jek..kasut raya aku beli hujung2 pose..sbb cam tahun lepas,,beli awal,,dia lenjan tak hengat..dekat nak raya dia mintak kasut yg lain pulak..huhu~~

sebab kesian da melepekk,,adik ipar aku yg baik hati telah memblanjakan mrk KFC..adehh,,terliur la jugak nengok nyeee~~

*ni la tuan tanah yg tolong belanja...asihhh,,muka cam tensen jek ,,mmg konfem muka pose..haha!*
Antara aksi2 bersopin~~

*hehe,,test tudong,..tak beli ponnnnnn*
ni je antara pic2 yg dpt dirakamkan..selebihnya x sempat nak snap..al-maklom..rambang mataaa...pantang nmpak yg cantikk,,sumer aku nak pegangg..hehe...babaiii~~~

No comments:

Post a Comment