Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, August 4, 2011

CHINESE FOOD~~

Entry ni nak citer pasal  WTF YTF..atau nama panjangnye YONG TAU FU.. teringat masa aku wat oral last week,,aku tnya pelajar :: "Give me one example of Chinese food in Malaysia"  Maka..YONG TAU FU lah yg telah kuar dr mulutnyee...wat a coincidence ;)

Resipi ni aku korek dari kakak aku si LESTARI CHENTA...dia pass resepi pakai YM jek..hebat betul kan manusia zaman kini..komunikasi di hujung jari..antara malas atau tak je benonye..hehe..sooo,,of course la aku yg rajin nih nak cecuber try...hehe...PERCUBAAN YG PERTAMAAAAAA~~~



Actually senang giler buat YTF nih! sebab sumer cuma rebus saja! mudah,,senang,,yg penting menyihatkan sbb tak guna minyak. Nak tgk hasilnya????jommmm!


hehe,,sampai kemik2 periuk nak wat YTF :p  sajek jek aku close up pic periuk,,nak tunjukla hot2 diambil secara langsung~~~ beauuuuuutifulllll,,bak kata chef wan ;)


1 comment: