Create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, August 9, 2011

CAKET MATA

korang pernah kena saket mata tak?? yg mata warna MERAH tuuu..

Last week my lil Qaisara tetiba mata nye be'taik' bangon tido..dah gak dah..tu antara simptom2 saket mata...opppss,,kalau ikot bonda aku,,dia tak kasik cakap perkataan SAKIT MATA..dia suh sebut SAKET bon***..haha~bunyik nya mcm lucah sket laaa...ntahla..petua org tua2..

Naseb la..kerja aku ni boleh dikira 1/2 hari..tambahan lagik bulan pose..kelas abes kol 12.45..cikgu2 dpt balek kol 1.30~~awal 30 minit dr biase..soo,,dptla aku bwk qaisara ke klinik tanpa memberi kesan kpd cuti,mahupon time slip...


*aku patient yg pertama utk tghari tu..doc pon tak sampai lagi~*

* da nampak sepet sebelah*

so...kena rm29.00..x leh claim yek..tu baru sorang anak yg saket..lom lagik 2 org...lom masok mama nye..al maklomm,,kononnyaa gaji kami besoooo sgttt :(

wpon caket mata,,sunday ttp jugak outing..cuci mata kata mr hubby..tak lama ponn,,kuar kol 4 petang,,kol 6 da sampai umah..sempatla aku masak n buka di rumah..yg kelako tu si Qaisara ntah hangen ape nak pakai tudung..munkin sbb dia tgk pearl pakai tudung,,dia pon nak ikot jugak~~

*siap tetido lagik dlm kete,,tapi mantain x nak sandar,,takot tudung renyokk*
*doktor kata jgn ciom,,mudah berjangkit...hmm..ada papa kesahhh :)*


1 comment:

  1. comel sgt kaisah pakai tudung,, terus nmpk tembam pipi dia,,, hihi

    ReplyDelete