Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, November 25, 2010

Muahahahahaa!!! terima kasih!

Title mcm hepi,,tapi benonye aku x la hepi sangat...da 3 hari aku BUSY! busy,,busy,,busy! Makl0mla,,cuti sekola dah bermula,,tp aku maseh kena keja utk seminggu lagi,,settlekan serah tugas 2010..tapi,,,hm..tapi ni yg x best nak citer,,da 3 hari aku g keje,,bukan wat keje aku tapi BUAT KEJE ORANG!!!marah ke tidak??????mesti la aku marah!!!!
aku p0ng x paham la bile memikirkan produktiviti seseorg tu...knpa suka delay keje smpi aku nak kene sms,,call utk remind them ttg keje diaowg????HELL,YEAH! serious talk,,mmg aku x paham....teori aku,,mungkin diaowg ni masa kecik2 atau zmn sekolah2 dulu x glamer,,so bila da beso ni diaowg rasa hepi bila aku tercarik2,,sms,,call diaowg!!!sorry to say la...tapi aku mmg menyampah giler n x boleh nk berkompromi lagik!

aku x berapa nak kesah sgt kalau org tu ade anak sepuluh ke,,atau ader husband/wife lapan org kew,,ini tidak,,hisshhh,,,,yg tmbah menyakitkn hati aku lagik,,biler aku da tulun tu,,at least ucapkn la sorry/ terima kasih,,bukan kena bayar p0n klu ckp terima kasih,,ni tidak,,,dgn wat muka kekwat nyer,,blah mcm tu jek!!!mcm ni punya spesis p0n ader ke!!

anyway,,ader jugak makhluk2 yg said thanks,,,bagos,,mula2 nk marah,,tapi bila diaowg sedor diri yg da bnyk menyusahkn aku,ucapan terima kasih yg keluar dr mulut mereka tr0s mnybbkn hati aku jadik sejok...kenala paham,,as a wife n mother aku lagik sibuk,,but i managed to settled down everything,,termasokla kerja2 mereka,,tidakkah mereka berasa maluuu??????hm,,kl psal komplen pandai,,sumer tak betul,,demand nk facility yg standard,,tp hasil keje,,hancuss!!!huhu~~~~

anak aku yg kecik p0n paham bila kite ckp tima kasih,,,,hm...moral of the story,, ucapkanlh terima kasih,dan hargailah teman2 yg telah membntu kita....
sekian,,terima kasih~~~~~

1 comment: