Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, September 23, 2011

Permaisuri yg Bijak dan Cantik

Entry ni special sket..purposely to my youngest daughter,,the one and only..my lil' Kaisah Qaisara...

Kaisah bermaksud YANG BIJAK DAN CANTIK *mudah-mudahan,,amin*
Qaisara bermaksud PERMAISURI *patotla asek mengada jek*

Semalam hari gaji kan...soo,,cam biasela..mulala simptom malas memasak aku datang...tapi time gaji masyuuukkk $$$$ takpe..aku redha dgn simptom nih..cuma bile time blom gaji tapi simptom ni datang....adehhhh..x kosser nak melayannnyerrr~~

Bukan gaji yg aku nak citer..tapi sejuk sangat poket mata nih tgk Kaisah sebuk nak bertudong! haha~~ Cakap banyak x guna,,so..aku attached kan pic2 spontan yg aku amek~~~check this out!



*ni adalah muka dia bila kita suh wat muka cantik*

*dari tepi*

*spontan*

*kasik zooom sket*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 comment: