Create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, September 27, 2011

My Bad Day!

Stress..stress nyer...rasa nak jerittt je,,nyampah,,meluat,,sumer ada~~




 Betul ke org2 kata,,kalau satu hari tu starts with negative,,the whole day will be a negative day?? Last year ada collegue cakap gitu kat aku..dia kata kalau da start marah satu kelas..ion2 negatif akan melekat kat kita dan sepanjang hari jadik negatif..yerk jee ..

Tapi hari ni memang disaster! first two periods was started in @3$%^&*() ~~ bukan salah aku ea...i'm always +ve everytimes walk into the class...TAPIIII kalau da tido..bagi latihan pon asek bantai tido...aje giler ler jawabnyer~~  ----> tu satu hal.........and,, students nowadays are totally disrespectful! aku hengat lagik,,dedulu kalau cikgu tgh mengajar kat depan..sekali member kita pulak lalu tepi kelas,,tak berani kita nak pandang..wpon dok tepi tingkap..kita akan pretend we don't see them (our friend) because too focus with the lesson *yerkla,,x nak member dan cikgu kecik hati kan*..korang mcam mane??ke korang pon hampeh gak??? tadi..punyalah aku syiokk explain exercise kat depan..one student ni siap boleh terjerit2 ejek kawan dia yg tengah jalan kat luar kelas...(pelajar kelas lain yer,,yg x de kena mengena ngn aku)..perghhhhh...menyirap...macam aku ala2 patong berhala x bernyawa kat depan ea...huh!

tu kelas low proficiency la...pahtu,,sambong lagik 2 masa kat kelas good porficiency lak...sedap mulut jek tnya nape aku x siap tanda paper SPM trial diaowg...aku diam lagik..tapi bila dia tgk aku diam,,dia pulak grumbled membebel kat belakang..eh,,ko! mcm aku nak campak jek kertas dia suh dia tanda sendiri..dahla wat essay merapu,,pahtu nak merapu depan aku! helooo,,blom dateline passing marks pon...yg ko nak emo kenapa? siap dia cakap dia datang hari ni semata2 ingat aku nak bagi markah...sooo???

itu ko yg hengat,,i did not promise anythin..i know wat to do..u don't have to remind me..don't complain...u're not in my shoes..kasot ko pon parents ko yg beli..mmm,,ko paham ke apa yg aku cakap?? ahakss~~~ :p buweeekkkkkk

No comments:

Post a Comment