Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, June 16, 2011

jimmy oh jimmy~

Nak ajak uolz gosip sket..hehe..actually citer ni dah lama la jugak,,i jek yg jakon sket..
hmm,pasal JIMMY choo SHANLEY,, pengacara yg terkenal dgn tagline yezzzzaaaa~~huhu
*source from internet*


Pasal luahan hati dia..cian..kalau uolz baca dari site BEAUTIFULNARA ni,panjang la jugak rintihan hati dia yg kecewa...Tapi i berminat ngan paragraph ni ::

'Di rumah itu semua saya sediakan, bahkan makan minum pun saya yang buatkan. Kain baju, saya hantar dobi. Dia tak perlu buat apa-apa dan saya tak kisah asalkan dia gembira. Bangun pagi, sarapan sudah terhidang. Namun, dia lari juga dari saya. Apa lagi perlu saya buat untuk menambat hatinya, bingung jadinya.'


huiiyoo,,punyala syiokk wok! Bayangkn la betapa baiknye jimmy ni melayan isteri dia..tapi jgnkan jimmy yg bingung,,i pon ikot bengong bingung memikirkan ape yg sebenarnya tak kena..

Takkan la si jimmy ni dolu2 jahat ala2 #Seth Tan dlm citer NORA ELENA..sampai wifey dia marah sangat...huk3x..i da termelalut daa....apa2 p0n tepok dada tanya selera..kita sbgi org luar tak bole la sewenang2 nye menjustifikasikn pihak mana yg betol atau salah..semoga kita semua dapat suatu pengalaman yg baru dan dapat dimanfaatkn dlm kehidupan kita kelak...insyaallah...

2 comments:

  1. da baca da luahan jimi yg full punyer..sedey sey mcm nk nangis,,tp cover..hihi,,

    ReplyDelete
  2. sedey kan..hmm,,tak tawla saper salah..wife dia pon tak beri komen,,so takleh nak judge..doa yg baek je utk mereka~~

    ReplyDelete