Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, June 24, 2011

i'm injured....

lihat kaki ku yg da tak comei ini....

inilah hasil nya bila anda terjirus air panas menggegelak ke diri anda...actually,,aku nak mandi bancuh air teh..sekali terjirus diri sendiri..sob sob sob....

kejadian berlaku di rumah mbah mu SS,,biasela..dah nak kena kan...havoc gakla sekejap suasana...bila kena tros mak mertua aku suh sapu ngan colgate,,dia sapukan lagi taw,,ko hader??kih3x..pahtu bapak mertua aku lak suh sapu ngan minyak gamat..ish3x..sayang jugak mereka kat aku,,huahuahua~~~~

dua ke tiga hari tak muncul ape2,,aku rasa cam kebal jugakla kulit kaki aku nih,,masuk hari ke 4,,mula terasa miang gatal2..tanpa ku sedari aku tergarok la jugak..mane leh tahan wokkk.....yg pastinya kerana luka di kaki,,3 hari i tutup dapor wokeh...hahaha,,apa kaitan kaki ngan dapo aku pon tak pasti..dan dengan tak rela hati SS belanja makan kat luar utk 3 hari...yahooooo!!!!!

No comments:

Post a Comment