Create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, July 19, 2011

KELAS 'X'

hehe,,terkono den hari nih! semalam aku berdoa supaya x dpat relief kelas X (bukan nama sebenar).. aku dgr citer dr mereka2 yg mengajar kelas X,,kelas tu sgt tak terkawal~~ tappp,,,terus terdetik doa dlm hati tak maw dan tak hengen relief kelas spt itu...hmm....tetiba hari ni aku dgn bangganya diberikan relief satu masa kelas X hari ni..huahuahuahuahuahua~~~

Padan muka aku...mmg tuhan bagi itu 'rasa' satu kali...dgn tanggapan yg negatif,,aku melangkah masuk ke kelas x (ceh,,da mcm tulis skrip drama)...

ghupenye,,majoriti pelajar telah me'nidur'kan diri memasing..hehe..mcm terkena sumpahan mengantukkk yabedabedooooooooooooooo!!! especially pelajar yg mmg selalu menjadi umpatan tumpuan guru2 sbb dia kureng ajar  kasih sayang ...dia pon tidoooo~~~ so,,aku pon tidooo suruh yg tak tido tu sapu sampah dan susun meja elok...loceng rehat bunyiiiiii,,aku pon chowwww!!!!

No comments:

Post a Comment